یزدفردا: تیم شطرنج خواهران دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مسابقات شطرنج منطقه 7 که به میزبانی واحد یزد برگزار شد ، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دکتر سید علی المدرسی معاونت دانشجویی واحد یزد با اعلام این خبر گفت : در مسابقات قهرمانی شطرنج خواهران دانشگاه آزاد اسلامی استانهای یزد و کرمان که از 16 لغایت 18 اردیبهشت ماه 91 به میزبانی واحد یزد برگزار شد ، تیمهای یزد ، سیرجان ، تفت به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود : در این مسابقات 16 شرکت کننده از واحدهای دانشگاهی حضور داشتند که تیم شطرنج خواهران دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی و مربیگری زهره رفیعی و اعضای تیم ، شعله یعقوبی ، فاطمه کازرونی ، شیلر کاتورانی و وحیده میلادی در این مسابقات خوب ظاهر شدند و توانستند از میان تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات مقام اول تیمی را به خود اختصاص دهند.

وی در مورد نتایج انفرادی مسابقات شطرنج خواهران ادامه داد در نتایج انفرادی میز

1 ، وحیده میلادی از واحد یزد اول ، بتول پورخسروانی از سیرجان دوم و معصومه ابراهیمی از تفت سوم ، نتایج انفرادی میز

2 : شعله یعقوبی از واحد یزد اول ، مرضیه جوهری از تفت دوم و محبوبه نورمندی از سیرجان سوم را کسب نمودند همچنین در انفرادی میز

3 : شراره سلجوقی از سیرجان اول ، شیلر کاتورانی از واحد یزد دوم و مائده سعیدی از تفت سوم و در انفرادی میز

4 : فاطمه کازرونی از واحد یزد اول ، مریم سنجرمی از سیرجان دوم و سمیه منتظری از تفت سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم بذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور علی اکبر ثابت پور مدیر دانشجویی و مسئول تربیت بدنی منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر سید علی المدرسی معاونت دانشجویی واحد یزد برگزار شد به تیمها و نفرات برتر کاپ و مدال قهرمانی اهداء شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا